نخبگان کارآفرین
نخبگان کارآفرین

۵ شغل آنلاین که می‌توانند زندگی‌تان را تغییر دهند.

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۹

مشاغلی که در منزل انجام می‌شوند ممکن است نام‌شان کمی بد در رفته باشد چون اغلب تمام آن چیزی نیستند که ادعا می‌شود،

مشاغلی که در منزل انجام می‌شوند ممکن است نام‌شان کمی بد در رفته باشد چون اغلب تمام آن چیزی نیستند که ادعا می‌شود، اما بحث شغل آنلاین واقعی بحثی کاملا متفاوت است. اگر از رفت و آمدهای هر روزه به محل کار خسته شده‌اید و وقتی به اداره می‌رسید نمی‌توانید چشم از ساعت بردارید و برای برگشتن لحظه شماری می‌کنید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که به تغییر حرفه از طریق مشاغل آنلاین که بسیار واقعی و به صورت بالقوه بسیار سودآور هستند فکر کنید.

پنج شغل آنلاین که می توانند زندگی شما را تغییر دهند

مشاغل آنلاینی که درآمد خوبی دارند لزوما مشاغلی نیستند که خیلی راحت بتوانید به آن‌ها وارد شوید، اما اگر انگیزه انجام کمی مطالعات پایه‌ای را داشته باشید، قطعا با انتخاب‌هایی روبرو خواهید بود. در اینجا دسته بندی کوچکی از ۵ شغل آنلاین آورده شده است که شما را از شر رفت و آمدهای مکرر خلاص می‌کند و کمک می‌کند یک شغل کاملا جدید ایجاد کنید.

۱. دستیار مجازی

آیا در سازماندهی تبحر دارید؟ اگر دارید، ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که بسیاری از آدم‌ها چندان در این کار مهارت ندارند. تغییر رویه دادن بیشتر و بیشتر به انجام کسب و کارها به صورت آنلاین به این معنی نیز هست که امروزه بسیاری از آدم‌ها به دنبال دستیاران مجازی هستند.
این یعنی کل ساختار کسب و کار تغییر کرده است. مشاغل منشی‌گری و دستیاری امروزه موقعیت‌های شغلی هستند که حتی بدون اینکه مجبور باشید به هیچ اداره‌ای بروید می‌توانید آن‌ها را انجام بدهید. دسترسی به ایمیل، اسکایپ، و ارتباطات اینترنتی پر سرعت در همه جا یعنی این که تقاضا برای دستیاران مجازی در حال افزایش است.
مشاغل آنلاین، مثل همین مورد، فوق‌العاده هستند چون شما را تنها به کار کردن با یک مشتری و در یک زمان محدود نمی‌کنند. اگر واقعا در سازماندهی تبحر داشته باشید، دلیلی ندارد که نتوانید به طور همزمان دستیار مجازی چندین نفر باشید.

۲. واسطه‌گر آنلاین

این یکی از جالب ترین مشاغل آنلاین است که می‌توانید انجام دهید، اما کمی هم انجام مداوم این کار سخت است. این یکی از آن شغل آنلاین هایی است که در آغاز می‌توانید به صورت پاره وقت و به صورت جزیی آن را انجام دهید. اگر دیدید این کار برای شما جواب می‌دهد، تمام و کمال آن را انجام دهید. اگر نه، به جستجو برای کاری که واقعا دوست دارید و از عهده‌ی انجام آن بر می‌آیید ادامه دهید.
اساسا، یک واسطه‌گر آنلاین کسی است که به جای افرادی که سرشان شلوغ است و فرصت ندارند، چیزهایی را برای‌شان می‌فروشد. اگر تا به حال کمی در خرید از Ebayy مهارت کسب کرده باشید، این شغل می‌تواند کاملا برای شما مناسب باشد. این شغل همچنین کاری است که راحت‌تر می‌توانید به آن وارد شوید اگر از قبل یک نمایه‌ی قوی روی سایت‌ها داشته باشید، یعنی جایی که آدم‌ها به صورت آنلاین مشغول خرید و فروش کالاها هستند.

۳. معلم آنلاین

اگر عاشق تدریس هستید اما واقعا دوست ندارید هر روز به مدرسه بروید، این می‌تواند یکی از بهترین شغل‌های آنلاین برای شما باشد. البته این ساده‌ترین شغل آنلاین نیست که بتوان به آن وارد شد، چون لازم است در یافتن دانش‌آموزان توفیق داشته و تقریبا باید در زمینه‌ای که می‌خواهید تدریس کنید کاملا واجد شرایط باشید. با ذکر این نکته، پس از سال‌ها کار کردن در دنیای واقعی، اکنون ممکن است در رشته‌ی خود یک متخصص باشید و این می‌تواند برای شما به یک کار بسیار سودآور تبدیل شود.
عموما، معلمان آنلاین اکثرا به کودکانی درس می‌دهند که برای هماهنگ شدن با سایرین و پیش افتادن در درس‌های مدرسه نیازمند کار و تلاش بیشتر هستند. با در نظر داشتن این موضوع، باید انتظار داشته باشید بیشتر کارتان را در زمانی از طول روز انجام دهید که مدارس تعطیل هستند، و همچنین باید به لحاظ مالی برای تعطیلات(مدارس) آمادگی داشته باشید؛ زمانی که اوضاع کار کساد می‌شود.

۴. طراح وب

با ورود اینترنت چشم‌انداز کسب و کار جهانی برای همیشه تغییر کرد. اکنون، حتی کوچکترین کسب و کارها هم می‌توانند به صورت آنلاین راه‌اندازی شوند. برای انجام درست این کار، این کسب و کارها به یک طراح وب نیاز دارند که در رقابت آن‌ها را از بقیه متمایز کند. وقتی همه به یک وب‌گاه نیاز دارند، یعنی طراح وب شدن به یکی از سودآورترین شغل‌های آنلاین موجود تبدیل می‌شود.
اگر بخواهید در این زمینه به توفیق برسید، سر در آوردن از طراحی و داشتن خلاقیت عموما کمک کننده خواهد بود. همچنین بسیار توصیه می‌شود که به فکر طی کردن یک دوره‌ی آموزشی باشید که یا توسط یک معلم تدریس می‌شود یا یک دوره‌ی خودآموز است که می‌توانید با سرعت خودتان آن را به انجام برسانید. آن آدم‌هایی که از قبل به طور نسبی سواد کار با رایانه و ذهنی خلاق دارند خیلی زود نحوه‌ی انجام چنین نقشی را یاد خواهند گرفت. وقتی یاد گرفتید، زمان جذب مشتری و ساختن پرتفوی کاری است.
به طور کامل که با این دنیای آنلاین آشنا شدید، در خواهید یافت که وقتی مقدمات کار را یاد بگیرید، حوزه‌های مرتبط بسیاری وجود دارد که می‌توانید تخصص‌تان را به آن‌ها توسعه و تسری دهید. خوب که فکرش را بکنیم، طراحی وب به نوبه‌ی خود یک وظیفه‌ی بسیار جالب است. شما می‌توانید بر دانش خود بیفزایید تا به یک آدم کاملا ماهر در حوزه‌ی طراحی وب‌گاه تبدیل شوید، اما احتمالا این کار آن قدرها هم لازم نباشد.

۵. محتوا نویس

برای نویسندگان تازه کار، این ممکن است یک شغل آنلاین عالی برای تصدی به نظر برسد. بله هست، اما البته کمی از آنچه از بیرون به نظر می‌رسد دشوارتر است. اگر بتوانید مشتریان خوبی پیدا کنید که وظایف و تکالیف جالبی به شما بدهند، عالی است. اگر پرتفوی کاری نداشته و مجبور باشید برای چندرغاز متن‌های کوتاه و خسته کننده بنویسید، این کار یک جور خرحمالی کردن است.
با وجود این، اگر جنبه‌های منفی را کنار بگذاریم، محتوا نویسی یکی از مشاغل آنلاینی است که می‌توانید آن را به یک حرفه تبدیل کنید در صورتی که صبر و پشتکار داشته باشید. در ابتدا مجبور خواهید بود با کارهای سطح پایین شروع کنید اما اگر خودتان را به دیگران ثابت کنید کارهای خوبی در انتظار شما خواهد بود. مشکل کوچک دیگر این است- آدم‌های بسیاری هستند که برای تصدی مشاغل مشابهی با هم رقابت می‌کنند.
خوشبختانه، کارهای زیادی هم برای انجام دادن وجود دارد و وقتی که یاد بگیرید چگونه کسانی که فقط وقت‌تان را تلف می‌کنند از آدم‌هایی که واقعا به دنبال همکاران با کیفیت هستند شناسایی کنید، کار جالب و پردرآمد راهش را به زندگی شما پیدا خواهد کرد.

فایلهای مرتبط :

۶ کسب و کار با سرمایه کم که همین امروز می‌توانید شروع کنید . ادامه مطلب...

۶ توصیه‌ ساده برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین ‌تان ادامه مطلب ...