نخبگان کارآفرین
نخبگان کارآفرین

موانع

ما در دنيايي زندگي مي كنيم كه در آن عوامل ايجاد اضطراب را علنا اعلام مي كنند و براي آن دليل مي تراشند.

به شما ياد داده اند كه داشتن احساس خوب در دنيايي كه اين همه رنج و سختي وجود دارد ، مغاير با اخلاقيات است .شما را مجاب كرده اند كه وقتي شرايط اقتصادي نابسامان است ، وقتي بلاتكليفي است ، داشتن احساس خوب نابجاست .
اما شايد فراموش كرده ايد در جهاني كه منشأ آن انرژي و جاذبه است ، افكاري كه موجب ناراحتي مي شود ، منشأ همان انرژي است كه درصد بيشتري از آن افكار را جذب زندگي شما مي كنند.
اينها افكاري بازدارنده و مانع ساز هستند.

گاهي فقط لازم است نوع نگاهت را به چيزها تغيير بدهي تا آن چيزهايي كه به آن مي نگري ، تغيير كند.اين كه اراده كرده ايد احساس موفقيت و كاميابي داشته باشيد و سعادت و فراواني را تجربه كنيد ،به نوع نگاهي كه به خودتان ، به جهان و از همه مهمتر به خداوندي كه هر لحظه در كنار شماست ، بستگي دارد.

به جاي تمركز بر مسائل و چالش ها و جذب افكار منفي كه هيچ چيز به جز روحيه ناسالم به بار نخواهد آورد ،و تنها شما را از زندگي كردن ساقط مي كند ؛ به فكر حل مسائل باشيد.

به جاي تمركز كردن بر ميزان هزينه ها ، به كسب درآمد بيشتري فكر كنيد .در همه ساعتها و لحظات تنها به ايجاد يك زندگي خوب فكر كنيد ، دنبال فرصتها باشيد و با دقت به تمام نشانه هاي كائنات توجه كنيد و انرژي و توان خود را با داشتن افكار منفي در ذهنتان از بين نبريد.
يادتان باشد سرچشمه شما ، شما را بيشتر از هر چيز ديگري كه تصور كنيد ، دوست دارد.بنابراين خواهشي كه از شما در اين وضعيت دارم اين است كه :


مسيري را در پيش بگيريد كه موانع در آن به حداقل رسيده باشند.

مهناز خلیلی